İstanbul arkadaş

Öncelikle herkese merhabalar ben istanbuldan Güliz. 29 yaşında kendine güvenen bir dul bayanım. İstanbul dul bayan arkadaşlık ilanları bir hayli var şansım biraz zor gibi gözüküyor ama belkide doğru erkeği bulurum. Erken yaşta evlilik yüzünden eğitim hayatıma ara vermiştim ama şimdi kaldığım yerden devam ediyorum.İst arkadaşlık ilanları sitelerine göz gezdiriyorum aslında bazı erkeklerin ilanları hoşuma da gitmiyor değil ama çoğu erkek sadece cinsel arkadaşlık , yatak arkadaşlığı ve ya yatak partneri arıyor. Bir çok siteye baktım küfürlü konuşmalar falan geçiyor ne kadar çirkin şeyler bunlar. Bu tür düşüncelerden uzak aşk erkeği arıyorum. Mantık evliliği mi aşk evliliği mi diye sorarlar ya hep ben zamanında mantık evliliği yaptım ve çok pişmanım. O yüzden şimdi sadece aşkı arıyorum.İstanbul eyüpte oturuyorum evime yakın bir şirkette sekreterlik yapıyorum ve eğitim hayatımada kaldığım yerden devam ediyorum. Para benim için önemli bişey değil yani hayatımı sürdürecek kadar olsun yeter ne demişler para her şeyi yapar diyen insan para için her şeyi yaparmış. kendi halinde kimseye bir zararı olmayan bir dul bayan arıyorsanız eğer tanışmamızda bir mahsur yok.Baştan söylemek istiyorum tanışmak isteyen herkesle hemen tanışmayacağım. Biliyorum bulunmaz hint kumaşı değilim ama benim de bazı prensiplerim var yani ben öyle kaşar dullar a benzemem.

Bir Cevap Yazın

